Najczęściej zadawane pytania

 

KOMPATYBILNOŚĆ

Czy mogę używać bezprzewodowych słuchawek MIIEGO z moim iPhone?
Tak – wszystkie wersje / generacje iPhone obsługują Bluetooth.

Czy mogę używać bezprzewodowych słuchawek MIIEGO z moim telefonem komórkowym / smartfonem?
Tak, jeśli jest to Bluetooth telefonu komórkowego lub urządzenia. Telefon / Urządzenie powinno wspierać A2DP (Advanced Audio Distribution Profile), aby odtwarzać muzykę. Prawie wszystkie nowe smartfony są wspierane A2DP.

Czy mogę używać bezprzewodowych słuchawek MIIEGO z moim PC / laptopem, iPodem lub odtwarzaczem MP3?
Tylko wtedy, gdy komputer / laptop, iPod lub odtwarzacz MP3 posiada Bluetooth. Postępuj zgodnie z instrukcjami dostarczonymi z komputera PC / laptopa, iPoda lub odtwarzacza MP3, w jaki sposób powiązać z urządzeniem Bluetooth.

Czy mogę używać bezprzewodowych słuchawek MIIEGO do wykonywania połączeń telefonicznych i Skype? A także na PC / Mac?
Tak – wszystkie bezprzewodowe słuchawki MIIEGO posiadają wbudowany mikrofon do zestawu głośnomówiącego. Można ich używać jako bezprzewodowy zestaw słuchawkowy dla Skype i / lub obsługującym Bluetooth – PC lub Mac.

PAROWANIE
Jak połączyć mój telefon ze słuchawkami MIIEGO ?
1. Upewnij się, że zestaw słuchawkowy jest naładowany i wyłączony.
2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk M-Logo znajdujący się na środku zestawu słuchawkowego(prawa słuchawka) przez 7 sekund do momentu, aż wskaźnik zacznie migać na czerwono/niebiesko (tryb parowania)
3. Włącz Bluetooth w telefonie komórkowym lub w innym urządzeniu. Następnie przejdź do opcji ”wyszukaj urządzenia” i wybierz swój model MIIEGO. W przypadku gdy należy podać PIN, wpisz : 0000

Mój telefon nie może znaleźć MIIEGO, gdy próbuje go sparować?
Telefon komórkowy nie znajdzie zestawu słuchawkowego MIIEGO, jeśli zestaw słuchawkowy i telefon komórkowy nie są zarówno w trybie parowania oraz w odległości 1 metra od siebie.
1. Upewnij się że słuchawki są naładowane i wyłączone.
2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk M-Logo znajdujący się na środku zestawu słuchawkowego(prawa słuchawka) przez 7 sekund do momentu, aż wskaźnik zacznie migać na czerwono/niebiesko (tryb parowania)
4. Włącz Bluetooth na swoim telefonie, wyszukaj swój model MIIEGO. W przypadku gdy należy podać PIN, wpisz : 0000

Jaki jest PIN do parowania ?
PIN to 0000

Typowe problemy związane z parowaniem
Jeśli wystąpią problemy z łącznością lub inne problemy związane z telefonem zawsze zalecamy, aby spróbować wykonać następujące czynności:
Usuń słuchawki z menu Bluetooth w telefonie.
Wyłącz słuchawki.
Uruchom telefon.
Ponownie podłącz słuchawki poprzez Bluetooth (należy pamiętać, aby umieścić je w tryb parowania, naciskając i przytrzymując przycisk zasilania przez 7 sekund).

Problemy z łącznością Bluetooth na iPhone:
Oto, co można zrobić, aby rozwiązać problem z Wi-Fi i Bluetooth za jednym zamachem: Wybierz Ustawienia> Ogólne> Wyzeruj> wyzeruj ustawienia sieciowe. To trzecia opcja w dół, a ty chcesz uniknąć usunięcia całej zawartości i ustawień. Poprzez wybranie opcji „Ustawienia sieciowe” zachowasz swoje dane nienaruszone, ale twój Bluetooth powróci do ustawień domyślnych. To zwykle rozwiązuje problem.

SYGNAŁ/ JAKOŚĆ DŹWIĘKU
Jaki jest zasięg dla sygnału Bluetooth między bezprzewodowymi słuchawkami MIIEGO i moim telefonie / urządzeniu?
Według standardu Bluetooth zasięg wynosi do 10 metrów. Optymalny zasięg stereo Bluetooth urządzeń każdej marki wynosi od 0,5 do 1 metra od urządzenia (muzyki itp telefonie) do słuchawek. Pomoże to w uniknięciu gubienia/osłabienia sygnału. Prosimy pamiętać, że na jakość sygnału Bluetooth mogą również wpływać różne przeszkody tj. ściany, meble, gruba odzież / tkanina, obudowa telefonu lub metal.

Co mogę zrobić by sygnał pomiędzy słuchawkami MIIEGO a moim telefonem/urządzeniem był najlepszy?
W celu uzyskania najlepszego dźwięku, telefon/inne urządzenie należy umieścić na prawym ramieniu lub prawej stronie ciała. W słuchawkach MIIEGO, antena znajduje się w słuchawce po prawej stronie

Moja muzyka się zacina, czasami wyłącza
Według standardu Bluetooth zasięg wynosi do 10 metrów. Optymalny zakres stereo Bluetooth urządzeń każdej marki wynosi od 0,5 do 1 metra od urządzenia (muzyki itp telefonie) do słuchawek. Pomoże to w uniknięciu gubienia/osłabienia sygnału. Prosimy pamiętać, że na jakość sygnału Bluetooth mogą również wpływać różne przeszkody tj. ściany, meble, gruba odzież / tkanina, obudowa telefonu lub metal.

Nie słyszę dźwięku / muzyki w słuchawkach?
a) Upewnij się, że słuchawki są włączone.
b) Upewnij się, że głośność jest ustawiona zarówno w telefonie jak i w słuchawkach.
c) Sprawdź, czy słuchawki telefonu / urządzenia są podłączone
d) Upewnij się, że odległość między słuchawkami a telefonem / urządzeniem, znajduje się w optymalnym zakresie pracy Bluetooth.

Czemu głos jest niewyraźny podczas rozmowy telefonicznej?
a) Upewnij się, że telefon ma silny sygnał
b) Upewnij się, że odległość między słuchawkami a telefonem znajduje się w optymalnym zakresie pracy Bluetooth.

ŁADOWANIE BATERII
Co oznacza mrugająca lampka na czerwono?
Bateria jest słaba i Twoje słuchawki muszą zostać naładowane.

Czemu czerwona lampka się nie świeci, gdy ładuje słuchawki?
a) Upewnij się, że kabel ładujący jest prawidłowo podłączony pomiędzy dwoma słuchawkami i ładowarką, i jest on włączony.
b) Jeśli nie używasz słuchawek przez jakiś czas, bateria może wysychać. W tym czasie, trzeba naładować baterię przez 30 minut, a następnie czerwone światło zostanie włączone.

INNE
Czy mogę wymienić baterie w słuchawkach MIIEGO?
Nie, bateria jest zintegrowana w konstrukcji słuchawek.

Jak naprawić problem związany z łącznością i parowaniem?
Najczęstsze problemy pojawiają się podczas robienia aktualizacji oprogramowania w telefonie.
Bądź pewien, że wykonasz te kroki przed aktualizacją twojego urządzenia:
Rozłącz słuchawki
Jeśli wystąpią problemy związane z telefonem lub łącznością, zawsze zalecamy, aby spróbować wykonać następujące czynności:
Usuń słuchawki z menu Bluetooth w telefonie.
Wyłącz słuchawki, uruchom telefon ponownie, podłącz słuchawki poprzez Bluetooth (należy pamiętać, aby umieścić je w tryb parowania, naciskając i przytrzymując przycisk zasilania przez 7 sekund.

Problem z łącznością Bluetooth
Oto, co można zrobić, aby rozwiązać problem z Wi-Fi jak i z Bluetooth za jednym zamachem:
Wybierz Ustawienia> Ogólne> Wyzeruj> wyzeruj ustawienia sieciowe. To trzecia opcja w dół, a ty chcesz uniknąć usunięcia całej zawartości i ustawień. Poprzez wybranie opcji „Ustawienia sieciowe” zachowasz swoje dane nienaruszone, ale Twój Bluetooth powróci do ustawień domyślnych. To zwykle rozwiązuje problem.

Lekki reset słuchawek
Istnieje możliwość zresetowania słuchawek MIIEGO w inny sposób:
Słuchawki powinny być wyłączone. Następnie powinny zostać podłączone do ładowania (włączy się czerwona lampka). Wciśnij i przytrzymaj przycisk POWER na 6-8 sekund nim lampka zapali się na kolor niebieski. Zrób tak 1-2 razy . Słuchawki powinny się zresetować.

Sygnał Bluetooth
Chociaż zakres Bluetooth wynosi 10 metrów, zalecanym optymalnym zasięgiem dla każdego urządzenia stereo Bluetooth jest pół metra w bezpośredniej linii z urządzeniem muzycznym, zwłaszcza na zewnątrz, gdy sygnał nie może odbijać się od ścian i sufitów. Zasada ta ma zastosowanie do każdej marki urządzeń stereo Bluetooth. W słuchawkach MIIEGO, antena znajduje się w słuchawce po prawej stronie. Więc upewnij się, że urządzenie znajduje się po prawej stronie ciała w celu uzyskania optymalnej łączności .
Pomoże to uniknąć zaniku sygnału. Należy również pamiętać, że anteny w iPhone znajdują się w dolnej części telefonu.

MIIEGO. NO WIRES. NO WORRIES.